Monday, June 10, 2013

2012 Honda NC700X first ride

Error in deserializing body of reply message for operation 'Translate'. The maximum string content length quota (8192) has been exceeded while reading XML data. This quota may be increased by changing the MaxStringContentLength property on the XmlDictionaryReaderQuotas object used when creating the XML reader. Line 1, position 8812.
Aivan liian usein termejä kuten "ainutlaatuinen", "vallankumous" ja "peli muuttuu" ovat työntövoima moottoripyörä maailman kuvaamaan uusin ja suurin markkinointi velhot vastuussa tarttumalla huomiota. Se on aina suora hyökkäys ostajien kanssa enemmän ja paremmin ja nopeammin. Tämä on vuosittain ajan olemme tulleet odottavat uudet mallit käyttöön ja mainostetut kuin seuraavalle tasolle. Olemme tottuneet odottaa enemmän hevosvoimia ja lisää äärimmäisen suorituskyky kaksi pyörillä koneemme. Mutta mitä uutta tai kokematon rider? Valitettavasti monet voi luopua, ennen kuin ne alkavat, turhautunut oppiminen ohjata moottoripyörän koordinoitua tanssia että on tullut toinen luonto kokenut ratsastajia. Honda on sen tunnustanut ja vastauksen 2012-NC700X.

Mutta tässä on paljon-Honda tietää, että NC700X on hauskaa, kun ratsastajan taidot kasvavat ja on edelleen houkutella niitä, jotka ovat vuoden ajan vyötään. Uusi rider tarvitsee ja mitä kokenut ratsastaja haluaa ovat useimmat tarkoituksiin planeetoilta. Aloittelija tarvitsee jotain, joka on helppo hallita luotsipalvelujen kaksi pyörillä signaalien aptitude ei voida hyödyntää, mutta kokeneille ratsastajille haluta kone, joka toimittaa että adrenaliini fiksoida kysyttäessä. Jokainen haluaa polttoainetalouden. Tämä on the Cliff Notes Hondan NC700X käsite. Niin Honda osuma merkki? Me osuma tien Ventura County selvittää vuorilla.

Lähes kaikilla osa NC700X on epätavallinen, mutta tämä seikkailu pyörä tyylistä kone sydän on erilainen kuin mitä Honda on tarjonnut tähän mennessä moottoripyörän ainakin. 670Cc samanaikaisesti Twin säädetään eteenpäin 62 astetta ja pitkään iskutilavuuteen sisustus 80mm iskulla ja 73mm sisähalkaisija. Tämä antaa NC: n voimala lineaarinen vielä vääntömomentin moottorin luonteen. Saadakseen tehokkuutta männät ovat matala-fiction pinnoite ja valvetrain on kevyt alumiini-roller-keinuvivut. Yksi 36mm kaasuläpän kehon metriä pois Liekkikaasu ilma seosta suoraan läpi downdraft tyyli saanti ruoansulatuskanavan väitti 64 mpg. Lähestyy skootteri polttoaineen talouden alueella.

Honda tarjoaa kaksi siirto konfiguraatioita NC700X, standardi kuusivaihteinen ja seuraavan sukupolven Dual kytkin automaattivaihteisto. DCT käyttää kaksi hydraulisesti Ohjattu kytkimet, että saat siirtäminen kahden kuvaustavan, Urheilu-tilassa tai ratsastajat voivat siirtyä kautta vaihdetta kautta melat vasemmassa reunassa sans kytkin. Tämä

uuden sukupolven "oppii" sallimalla ECUN havaitsemaan ajo-olosuhteissa Automaattinen tapa ja Räätälöi vaihto-pisteitä, jotka sopivat ratsastajat Ratsastus tyyli. Ratsastajat pulittaa $6,999 kuuden nopeus ja $8,999 DCT-malli. Suuri ero hinnan muista mutta Honda heittää yhdessä ABS, että ylimääräiset kaksi Grand.

Runko on epäsovinnainen kuin moottorin suunnittelu ja DCT siirto kompakti teräsrunko, joka kiertyy moottorin kapea poikkileikkaus. Lihaksikas seikkailu tyylistä sisäpuolisiin ilman NC700X luultaisiin helppo skootteri. Pieni profiloidut rakenne mahdollistaa massiivisen 21 litran säilytysosaston jossa säiliö yleensä olisi, kun 3,7-litran teräs polttoainesäiliö asuu istuimen alle. 41 Mm etuhaarukka on 5,4 tuumaa matka, ja takana on 5,9 tuumaa kulkevat Pro-link varustetut takahaarukka.

Svengaava jalka NC700X löytää melko pienikokoinen ohjaamo. Vaikka istuimen korkeus on 32,7 tuumaa tuntuu pienempi ja useimmat ratsastajat pitäisi pystyä löytämään maanpinnan molemmat jalat. Istuin on tiukka ja ohut – mutta kapea kuten dual sport-istuin. Uninen baareja päästä tuntuu aivan oikeassa, kun istuin footpeg suhde on tiukka minun 5'10 "runko ja voi saada epämukavaksi, jos ylittää 6-jalka-merkki.

Honda oli kuuden-nopeus- ja DCT varustettuja malleja kädessä meille näyte. Hyppäsin ensin saada tuntumaa järjestelmän koska minulla on ollut vain muutaman stints on varustettu ensimmäisen sukupolven samaa tekniikkaa VFR DCT-peliin. Ensin on vähän ärsyttävä, ei ole kytkin tai siirtää vipu vasemmalla puolella pyörä, mutta voit nopeasti muuttaa. Hetkessä nautit pitkäiskuinen mill vääntömomentin merkin auto tranny samoin sinulle ajattelua. Säännöllinen kuvaustavan power-merkki ei ole paljon kirjoittaa kotiin noin nopeus-freak näkökulmasta, mutta se saa työtä tehdä silkkisen sileä tavalla. Tässä tilassa on kyse polttoainetaloutta, koska se siirtyy aikaisin ja pitää kierrosluku alhainen.

Peukalon asennettu kytkin Baari oikeus Urheilu-tilassa, ja siirtyy kiinteyttää koskaan niin hieman. Moottori saa myös rev edelleen ennen kuin seuraava vaihde valitaan automaattisesti.

Manuaalinen avulla voit määrittää, kun nappaat seuraava vaihde purista käynnistää sormella vaihtaa, mutta nopeasti! Rajoitin potkuja 6500 RPM, ja jos olet tottunut vääntämistä on pyörä kaulan saada että kiire, löydät että rajoitin usein. Säädä vaihto-pisteitä, ja liha vallan oikeassa noin 4500-5000 revs, ja kiihtyvyys on odotettua parempi.

Standardi vaihteisto on, No, standard. Muutokset ovat Honda, luotettava ja vankka, aivan kuten voit odottaa. Ainoa moite se kytkin vipu tavoittaa voisi venyttää pienempi käsissä.

Kun moottorin suorituskykyä ei pidä kokeneille ratsastajille huomiota pitkään, matala painopiste ja hyvin lajiteltu alusta näytetään. Ohjaus on kevyt ja lähes likaa bike-ish. Ajatelkaa kääntämällä ja olet. NC700X kuuluu nurkassa kevyin input-kun se omistaa linja malttia, että et odottaa pyörä, joka on kehys, joka muistuttaa skootteri.

Ainoastaan road puutteita tasapainoa keskeyttäminen. Tiukempi tien hauskempaa NC saa, varsinkin kun oppii käyttämään pyörän vauhtia kuin hevosvoimaa ulos kulmat.

Kun on aika hidas NC700X roll jarrut eivät niin tähtien käsittely ja täytyy olla varovainen, ettei tule liian kuuma. Vastaus on ennakoitavalla mutta voimaa voisi olla parempi niille, jotka haluavat divebomb kulmat. Aloittelijoille tarttumalla kourallinen oikea vipu ei ole täydellinen katastrofi ja yhdistetyn ABS DCT-malli pitää Viimeisin epäkohtelias jarrutusten suorastaan siviili.

Olen todella vaikuttunut kanssa 2012 Honda NC700X, mutta ei tavallista syistä. Olen vaikuttunut Hondan kyky luoda pyörä, joka on yksi, jos ei kaikkein ystävällinen aloittelija laite markkinoilla. Mutta se voi yhtä aikaa rider siellä. Se näyttää siistiltä, on kätevät säilytystilat, ilahduttavaa alustan ja käyttäjäystävällinen moottorin; Uusi ratsastaja voi vaatia paljon enemmän. Minulle tämä "ainutlaatuinen" pyörä ei ehkä täysin "vallankumouksellinen", mutta mielestäni se voisi olla hyvin "peli muuttuu" moottoripyörä.

2012 Honda NC700X kuva Gallery2012 Honda-NC700X tekniset tiedotThe 2012 Honda NC700X is a bike that is designed to appeal to a large group of riders. moottori: nestejäähdytteinen 670cc Parallel-Twin
Ja aivohalvaus: 73.0 x 80.0 mm
Puristussuhde: 10.7:1
Polttoaineen toimitus: PGM-FI: n, 36mm kaasuläpän kehon
Kytkin: Märkä, monilevyisen tai hydraulinen kahden kytkimen
Siirto: Kuuden-nopeus
Final Drive: Ketju
Runko: Teräs
Etujousitus: 41 mm Teleskooppihaarukka 5.4 in. Matkailu
Takajousitus: Pro-Link, 5,9 in. Matkailu
Jarrut edessä: 320 mm yhden levyn hengen mäntämoottori paksuus / 320 mm yhden levyn 3-mäntämoottori paksuus ja yhdessä ABS (DCT malli)
Takajarru: 220 mm levy yksi mäntämoottori paksuus / 220 mm levy yksi mäntämoottori paksuus yhdistetyn ABS (DCT malli)
Omamassa: 474 kg/505 kg (DCT malli)
Akseliväli: 60.6 in.
Rake: 27,0 aspektista Trail: 4,3 in.
Istuinkorkeus: 32,7 in.
Polttoainesäiliön tilavuus: 3.7 gal.
Suositushinta: $6,999 / $8,999 (DCT malli)
Värit: Kevyt hopea metalliväri
Takuu: Vuosi